לפיד מבהיר: נמשיך להחרים את נתניהו

איתי גדסי 2 Comment on לפיד מבהיר: נמשיך להחרים את נתניהו

לא לאחדות, כן להמשך החרם: ראש האופוזיציה יאיר לפיד מבהיר כי חרף הקרע בעם הוא לא מתכוון להיכנס לממשלה בראשות נתניהו. "המילה 'אחדות' תיעלם מהלקסיקון אחרי חמש דקות"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מבהיר היום (שלישי), כי אין בכוונתו להיכנס לממשלת אחדות עם נתניהו והאופוזיציה בראשותו תמשיך את החרם על מנהיג הימין. זאת, על אף הקרע בעם ולמרות קריסת אישום השוחד נגד נתניהו. לדבריו "זו לא תהיה ממשלת אחדות – זו תהיה ממשלת כניעה".

"גם אנשים טובים וערכיים מסתובבים בימים אלה ואומרים, 'כבר עדיף ממשלת אחדות. שלפיד וגנץ ייכנסו במקום סמוטריץ' ובן גביר ונגמור את זה'. מתוך הייאוש הגדול, זה נשמע להם כמו פתרון. אנחנו נכנס לממשלה, והמהומה המתישה תסתיים סוף סוף", כתב לפיד לפני זמן קצר.

הוא הדגיש: "המילה 'אחדות' תיעלם מהלקסיקון אחרי חמש דקות. אחר כך נהיה בתוך ממשלה שבראשה עומד נאשם מושחת, שמעדיף את האינטרסים האישיים שלו על טובת המדינה. זו הסיבה שיש עתיד לא תכנס לממשלה של נתניהו: כי אנחנו בפוליטיקה בגלל ערכים. כי אנחנו מאמינים בהגינות. כי הפתרון לממשלה שהורסת את המדינה הוא לא להצטרף אליה, אלא להיאבק בה. המדינה הזו זקוקה לריפוי כאוויר לנשימה, אבל כדי שזה יקרה הממשלה הרעה הזו צריכה להיעלם מן העולם".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לפיד מצחיק, מישהו באמת חושב לקרוא לך? עכשיו? אחרי שפרצופך המכוער נחשף? ממשיך להסית ולפגוע בראש הממשלה?
    לדעתי, וברור לי שכך חושבים רבים – על הליכוד, ושאר מפלגות הקואליציה, להודיע בפירוש: גם אם תיווצר אפשרות לצירוף מפלגות נוספות, כל זה בתנאי חד משמעי, ללא צירוף הפושעים לפיד, גנץ, סער ואחריהם, עם אלו לא עושים ממשלה, לא עכשיו ולא לעולם.

  2. 1

    לפיד אתה כישלון מוחץ ,אתה אדם צבוע ודיקטטור טוב שאחד כמוך בחוץ ואני מקווה שיוצאיו אותך גם מהכנסת מה כבר תרמת למדינה חוץ מהרס אתה בושה למדינה